Link Provanso. 4 diena. Italija – Monakas – Prancūzija

Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
Rytas. Pusryčiai. Kuo toliau nuo Lietuvos, tuo pusryčiai lengvėja. Jei Lenkijoje pusryčiai priminė labiau pietus, sūrio pasirinkimas iš kokių šešių rūšių, Vokietijoje pusryčiai jau buvo lengvesni, sūrio dviejų rūšių, tai Italija pasivedė: kelios riekelės vienos rūšies sūrio. Ir čia skaitosi Italija – sūrių kraštas. Nors šiaip maistas skanus, negali nieko sakyti. Žinoma, palyginus kainas ir maisto kiekį, tai Vokietijos porcijos už tą pačią kaina nepalyginamai didesnės. Tikriausiai todėl vokiečių ir italų kūno formos taip smarkiai skiriasi :).
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
Fuipiano Valle Imagna (Italija)
Nufotografuoti panoramos nepavyko ir ryte, nes viskas skendėjo rūke. O ir lankyti miestelio nėra kada, šiandien laukia kelionė per Italiją: važiuosime skersai Italijos bato viršumi. Skubame suspėti aplankyti Monaką. Nakvynė laukia Kanuose. Deja, Italija, vienbalsiai, nesužavėjo. Žinoma tai tik lašas Italijos, bet per daug didelis kontrastas atvažiavus iš Šveicarijos. Iš pedantiškos tvarkos į visišką jovalą. Net kalnai Šveicarijos pusėje gražesni. Nors keliai Italijoje pasitaikė neblogi, tikėjomės blogesnių.. Na man Italija nelabai skyrėsi nuo Turkijos, Graikijos.
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
Kartais nusišypso laimė ir autostradoje kelias minutes nėra kamščio. Italija
Važiuojame Bergamo – Milano autostrada , kelių mokestis 3.50eur, mokėti reikia išvažiuojant iš autostrados. Dujos 0.914eur/l. Na autostradose žiūrėti nėra į ką, važiuojama trimis eilėmis ir visos pilnos. Taigi dideliu greičiu visos mašinos ir lekia susikišusios šalia viena kitos. Palikę Milaną pašonėje persijungiame į kitą autostradą Milano – Ventimiglia. Čia išvažiuojant susimokame žymiai daugiau. Šis malonumas kainavo 27 eur. Pravažiuota virš 300km. Ši autostrada žemėlapyje eina palei jūrą ir mes nusiteikę mėgautis kraštovaizdžiu, bet čia įgyjame naujos patirties: nebūna pas juos atvirų autostradų prie jūros ar ežero – jos visos tuneliuose. Tuneliai po 200 – 2000m, vienas po kito, su trumpomis atkarpėlėmis, kur sekundei gali pamatyti saulės šviesą. Pasiekus Prancūziją kelių mokesčius tenka mokėti iš karto, jau tik įvažiuojant į autostradą. Šiuo atveju pas italus protingiau: pravažiavai atstumą ir vienu kartu už pravažiuotą kelią susimoki. Pas prancūzus moki į priekį už nedideles atkarpėles, stovinėji ir stovinėji prie tų šlagbaumų. Nuvažiuoti nuo Italijos pasienio iki Kanų (čia mūsų nakvynės vieta) tenka susimokėti 6.80 eur už nuvažiuotą apie 60km atstumą.
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
Nica. Prancūzija
Paliekame pašonėje Monaką, nusprendę sugrįžti į jį vakare, šiek tiek pailsėjus. Apsistojame viešbutyje, pailsime ir jau pradedame blaškytis, nes viešbutis mums labai patinka, vieta graži, jūra netoli. Lauke 30C temperatūra, karšta.
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
Tarp Kanų ir Nicos. Prancūzija
Taip traukia nusimaudyti ir truputį pailsėti po šitokio kelių dienų lėkimo. Jau taip tingisi grįžti atgal iki Monako, bet prisiverčiame laikytis nustatyto maršruto. Išvykstame link Monako, atstumas nedidelis(55km) ir tikimės labai greitai ten sulakstyti.
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
nebetoli Monakas
Na, mes pripratę pagal Lietuvą spręsti per kiek laiko kur nuvažiuojame. Įgyjame sekančią naują patirtį: ten ant kelio ženklų net ne kilometrus nurodinėja, o kiek liko laiko važiuoti. Monaką pasiekėme po 2 val. Reiškia tiek reikės ir atgal. Taip, Monakui daug laiko neskirsime, tuo labiau, kad jau ir temsta. Atvažiuojame po aštuntos vakaro, lankyti suplanuotų vietų nepasiseka, nes niekas jau nebedirba.
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
Monakas ( Monaco )
Tikėjome suspėti nors į ekskursinį traukinuką, kuris apveža pro lankytinas vietas per visą Monaką. Kelionė trunka apie nepilną valandą ir kainuoja 8 eur žmogui( www.monacotours.mc ). Tačiau ir jis nebevažiuoja. Liko pasivaikščiojimas po naktinį miestą. Sužavėjo visus, nerealu. Kontrastas toks didelis su pakelėje iki šiol pravažiuojamu vaizdu. Dangoraižiai įsodinti į kalnus, pastatų turtingumas, vienas už kitą gražesni.
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
vakarėjantis Monakas
Siaurose gatvelėse verdantis gyvenimas, visi pasipuošę , važinėja prabangios mašinos. Panašu, kad ten vienas iš laisvalaikio leidimo būdų tai važinėjimas po Monaką ratais – reikia gi save ir savo prabangų automobilį parodyti visuomenei :). Nes sutikome tokių, kurie jau kelintą kartą pro mus pravažiuoja. Pakilome iki Princo rūmų, kurie randasi prie jūros ant kalno.
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
Monako Princo rūmai
Iš čia atsivėrė kvapą užimanti naktinė Monako panorama. Pasvajojame kaip norėtume čia gyventi, padūsaujame ir sukame automobilio link.
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
tik tiek to nuostabaus Monako
Stovėjimo valanda Monake kainuoja 1.80eur, aikštelių daug. Ar lengvai vietų galima rasti? Piko metu tikriausiai ne. Mums pasisekė, kad buvo vakaras. Labiausiai sužavėjo prabangos lygis, skirtas visuomenei: kad nevargtum kopdamas gatvelėmis aukštyn, įrengti liftai, eskalatoriai, kurie pakelia iš vienos gatvelės aukštyn į kitą.
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
Liftai Monake (Monaco)
Apie tualetus neverta ir rašyti, ant kiekvieno kampo ir žinoma nemokami. Kavinėse kainos pasirodė tikrai priimtinos, ta prasme ne aukštesnės nei Italijoje ar Prancūzijoje, gal kiek ir žemesnės: už 10-12eur galima sočiai pavalgyti.
Link Provanso. 4 diena. Italija - Monakas - Prancūzija
Monaco

Jums taip pat gali patikti...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *